Grāmatvedības uzskaites atjaunošana

Grāmatvedības uzskaites atjaunošana, sakārtošana

Grāmatvedības uzskaite jāveic nepārtraukti, regulāri, bet dažādu iemeslu dēļ ir situācijas, kad uzņēmuma grāmatvedība nav kārtota vai ir sakārtota tikai daļēji.

Ja uzņēmums  kādu laiku neveic saimniecisko darbību , bet īpašnieks nolemj atsākt komercdarbību, tad bieži arī  darījumi nav uzskaitīti  un atskaites nav iesniegtas. Tam var būt negatīvas sekas, kad  VID var izlemt veikt uzņēmuma tematisko pārbaudi un ir jāiesniedz attaisnojuma dokumentus un grāmatvedības reģistrus. Ja dokumenti vai reģistri tie neatbilst tiesību normu prasībām, VID var piemērot administratīvo sodu (soda naudu).

Ja dokumenti, pēc VID pieprasījuma, netiek vispār iesniegti, tas var negatīvi ietekmēt turpmāko darbību, jo var sekot izslēgšana no PVN maksātāja reģistra, bankas kontu bloķēšana, saimnieciskās darbības apturēšana.

Tāpēc, lai uzņēmums varētu droši strādāt, grāmatvedības uzskaite ir jāsakārto:

  • uzskaitē jābūt  visiem attaisnojuma dokumentiem;
  • dokumentiem jāatbilst likumdošanas prasībām;
  • jāpārbauda, vai visi darījumi ir uzskaitīti. Jāsalīdzina debitoru un kreditoru atlikumi ar attiecīgo darījuma partneru datiem;
  • jāiesniedz visas nepieciešamās atskaites.
 
Saņemiet cenas piedāvājumu Jūsu uzņēmumam!

“EUROBIZ services” spēj nodrošināt noteikto pasūtītāja prasību izpildi. Šobrīd nodrošinam pakalpojumus vairākiem uzņēmumiem Rīgā un citās Latvijas pilsētās , kā arī ir klienti ārpus Latvijas.

Ar savu profesionālo pieredzi nodrošinam grāmatvedības uzskaiti atbilstoši likumdošanas prasībām, kā arī sniedzam atbalstu izmaksu optimizēšanā. Lai veiksmīgi un savlaicīgi biznesā pieņemtu lēmumus, ir jābūt pieejamai atbilstošai informācijai un veiktai pienācīgai analīzei, tāpēc nodrošinam klientiem arī vadības grāmatvedības pakalpojumus.

Mūsu speciālistiem ir darba pieredze vadošos amatos, ir ļoti labas grāmatvedības un lietvedības zināšanas, pieredze uzskaites sistēmas ieviešanā, grāmatvedības darba plānošanā, vadīšanā, analīzē, kontrolē un stratēģisko dokumentu izstrādē.

Zināšanas regulāri tiek papildinātas semināros un konferencēs par nodokļu jautājumiem, uzņēmumu vadību un personāla vadību.

2020.gada sākumā mums ir veikta VID pārbaude par Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma prasību izpildi, kas tika pabeigta bez aizrādījumiem un sankcijām.


Piedāvājam veikt pilnu uzskaiti maziem un vidējiem uzņēmumiem. Pārstāvam klientu intereses Valsts ieņēmumu dienestā:

  • Pirmdokumentu datorizēta apstrāde.
  • Grāmatvedības un nodokļu reģistru sastādīšana.
  • Atalgojuma aprēķini.
  • Uzņēmuma vadības atskaites.
  • Nodokļu atskaites VID un citās institūcijās.
  • Finansu un nodokļu konsultācijas.

Nodokļu pārvaldība

Nodokļu likumi Latvijā ir ļoti komplicēti un ir būtiski, lai Jūsu uzņēmums atbilst Latvijas nodokļu likuma prasībām, jo pretējā gadījumā var saņemt būtiskus naudas sodus un procentu maksājumus.

Mūsu nodokļu pakalpojumi ietver:

  • Ieteikumi par PVN maksātāja reģistrācijas nepieciešamību.
  • PVN maksātāja reģistrācija.
  • Noņemšana no PVN maksātāja reģistra.
  • Nodokļu maksājumu pārvaldība un administrēšana, ieskaitot pārstāvēšanu VID.
  • PVN atmaksas dokumentu sagatavošana un iesniegšana VID.
  • Pārstāvēšana VID auditu un strīdu sakarā.

Algu grāmatvedība

Nodrošinām algu un ar to saistīto nodokļu aprēķinu, kā arī atskaišu iesniegšanu valsts institūcijās. Detalizēts pakalpojumu kopums tiek noteikts līgumā, balstoties uz katra atsevišķa klienta vēlmēm un iespējām.

  • Absolūti konfidenciāli algu norēķini.
  • Algu sarakstu uzturēšana.
  • Darbinieku maksājumu vadība.
  • Algu nodokļu maksājumu vadība.
  • Prēmiju, komisiju un virsstundu maksājumi.
  • Apdrošināšanas maksājumi, tiesas izpildrakstu ieturēšana un maksāšana.
  • Sociālās likumdošanas prasību ievērošana.
  • Darbinieku Gada Ienākuma deklarācijas sastādīšana.
  • Pārējo administratīvo jautājumu kārtošana, ieskaitot pārstāvēšanu VID.

Vadības grāmatvedība

Vadības pakalpojumi un regulāru vadības atskaišu sagatavošana, Jums atbilstošā formātā, palīdzēs Jums kvalitatīvāk sekot Jūsu biznesa veiktspējai un pieņemt pareizus vadības lēmumus.

  • Esošā stāvokļa (ieņēmumu, izmaksu, naudas plūsmas) analīze.
  • Īstermiņa likviditātes nodrošināšanas plāns.
  • Peļņas un naudas plūsmas uzlabošanas plāns ilgtermiņā.
  • Naudas plūsmai atbilstoša saistību izpildes grafika sagatavošana.
  • Pašizmaksas kalkulācijas.
  • Projektu grāmatvedība.

Reorganizācijas atbalsts

  • Reorganizācijas plānošana.
  • Uzņēmumu sadalīšana, apvienošana un pārveidošana.
  • Reorganizācijas dokumentu sagatavošana.
  • Reorganizācijas līgumu pārbaude.
  • Citi ar uzņēmumu reorganizāciju saistīti pakalpojumi.

Debitoru un kreditoru parādu pārraudzība

Mēs varam palīdzēt spert būtisku soli Jūsu debitoru kontroles virzienā, pānākot stabilu debitoru aprites ciklu.Mūsu pieeja- izprast Jūsu biznesa īpašās vajadzības un biznesa procesu ietekmi uz rezultātu.

Uzņēmumu dibināšana, pārreģistrācija, pirkšana, pārdošana

EUROBIZ services” sniegs Jums palīdzību komersanta reģistrācijas dokumentu sagatavošanā un aizpildīšanā, kā arī var pārstāvēt Jūsu intereses Uzņēmumu reģistrā.

GRĀMATVEDĪBAS UZSKAITES ATJAUNOŠANA
GRĀMATVEDĪBAS UZSKAITES ATJAUNOŠANA

Toggle Content